
Dnia 21.01.2025 r. w sali konferencyjnej biura LGD „Dorzecze Wisłoka” w Zarszynie, odbyło się już drugie z cyklu trzech spotkań pod nazwą: Śniadania robocze partnerów marki regionalnej MADE IN KARPATY. W spotkaniu wzięli udział przedstawiciele samorządów i lokalnych grup działania oraz lokalni twórcy i przedsiębiorcy. Tematem spotkania była strategia wdrożenia marki na rynek, rola wizerunku i marki w przebiegu procesu decyzyjnego klientów, a także opracowanie planu promocji oraz zaplanowanie wspólnych wydarzeń. Całość podzielona została na trzy bloki tematyczne. I blok obejmował wystąpienie Prezesa Stowarzyszenia LGD „Dorzecze Wisłoka” Pana Tadeusza Szałankiewicza nt. historii Marki Made in Karpaty oraz prezentację projektu Partnerstwa – filary zrównoważonego rozwoju regionów wiejskich pogranicza słowacko-polskiego – Pani Magdaleny Bolanowskiej – kierownika LGD „Dorzecze Wisłoka”. Po przerwie kawowej, drugi blok tematyczny poprowadziła Pani Barbara Petek – Matuła Run Future – trener zewnętrzny, specjalista od budowania i sieciowania marki. Podczas warsztatów poruszone zostały aspekty z zakresu sieciowania produktów, procesu budowania marki oraz zdiagnozowane zostały potrzeby i potencjał podmiotów zamierzających przystąpić do marki. Trzeci blok tematyczny składał się z wystąpienia i prezentacji Pana Pavola Kaňucha na temat słowackiej lokalnej marki HORNÝ ZEMPLÍN Regionálna značka Horný Zemplín. Podsumowanie i plan działania na kolejne spotkanie przedstawiła Pani Barbara Petek-Matuła.
Celem zadania „Partnerstwo marki lokalnej – dźwignią rozwoju ekonomicznego” jest stworzenie przestrzeni do wprowadzania i zwiększania wartości produktów lokalnych budowanie platformy marki MADE IN KARPATY związanych z regionem, łączącej organizacje pozarządowe, lokalnych przedsiębiorców z organizacyjno – decyzyjnym wsparciem samorządów.
Dziękujemy za zaproszenie LGD „Dorzecze Wisłoka”. Sieciowanie podmiotów i budowanie partnerstwa – ma sens, nas nie trzeba przekonywać. Spotkanie było także okazją by porozmawiać o współpracy w ramach Planu Strategicznego dla Wspólnej Polityki Rolnej na lata 2023-2027 i przedsięwzięć zaplanowanych w lokalnej strategii rozwoju jako projekty partnerskie.
Do zobaczenia podczas kolejnego spotkania już 04.03.2025 r.
Podmioty z naszego obszaru działania zachęcamy do zgłębienia tematu oraz włączenia się proces reaktywacji marki Made in Karpaty!
Zapraszamy zainteresowane instytucje, lokalne grupy działania, a także lokalnych twórców i przedsiębiorców do partnerstwa w marce MADE IN KARPATY. Więcej informacji: Stowarzyszenie LGD „Dorzecze Wisłoka”, tel./fax.134670075, www.dorzeczewisloka.pl
zdjęcia: Starostwo Powiatowe w Sanoku




































