Informacja z dnia 30 września 2025 r.

UWAGA! Nowy termin zakończenia naboru wniosków o przyznanie pomocy z uwagi na zgłaszane od 29.09 br. problemy techniczne przy wysyłce wniosków o przyznanie pomocy

dotyczy: naboru wniosków nr 2/2025/ZE; numer naboru w PUE ARIMR: 536920 z dnia 28.08.2025 r.

Szanowni Państwo, 

Zgodnie z pkt VII.2.1.2 Wytycznej podstawowej w zakresie pomocy finansowej w ramach Planu Strategicznego dla Wspólnej Polityki Rolnej na lata 2023–2027, Samorząd Województwa Podkarpackiego awarię systemu PUE ARiMR uznał za przypadek szczególny i tym samym wyraził zgodę na wydłużenie terminu naboru wniosków nr 2/2025/ZE do dnia 3 października 2025 r

Ponadto prosimy o zgłaszanie błędnego działania systemu wedle poniższej instrukcji oraz dokumentowanie ewentualnych błędów systemu, np. poprzez – screen ekranu obrazujący zaistniały problem.

Poprawna ścieżka zgłaszania błędnego działania systemu:

TYLKO w sytuacjach awaryjny jest możliwość zgłoszenia błędu drogą emaliową na  arimr_hd@arimr.gov.pl

Każdorazowo prosi się o podawanie w zgłoszeniach:

– loginu użytkownika

– nr sprawy

– bardzo ważne- nr interwencji tj. I.13.1

– screen ekranu obrazujący zaistniały problem, komunikat

Prosimy o zachowanie ciągłości korespondencji w sprawie jednego zgłoszenia tj. jeśli użytkownik raz zgłosił błąd a później chce np. uzupełnić zgłoszenie o dodatkowe informacje lub nie upłynęło 5 dni od zamknięcia głoszenia i chce zgłosić reklamacje powinien to zrobić pod tym samym zgłoszeniem, niedopuszczalne jest zgłaszanie w takich sytuacjach oddzielnego zgłoszenia. W związku z tym preferowaną formą zgłaszania błędów jest portal JIRA i portal pomoc ARiMR. W ten sposób łatwiej komunikować się z wykonawcą poprzez komentarze pod zgłoszeniem. W przypadku konieczności uzupełnienia zgłoszenia przekazanego drogą emailową należy każdorazowo powołać się na nadany wcześniej nr zgłoszenia.