UWAGA! Nowy termin zakończenia naboru wniosków o przyznanie pomocy z uwagi na zgłaszane od 29.09 br. problemy techniczne przy wysyłce wniosków o przyznanie pomocy
dotyczy: naboru wniosków nr 2/2025/ZE; numer naboru w PUE ARIMR: 536920 z dnia 28.08.2025 r.
Szanowni Państwo,
Lokalna Grupa Działania „Zielone Bieszczady” w uzgodnieniu z Zarządem Województwa Podkarpackiego prowadzi nabór wniosków o przyznanie pomocy w zakresie: Rozwój pozarolniczych funkcji małych gospodarstw rolnych poprzez tworzenie zagród edukacyjnych (start ZE) w ramach wdrażania Lokalnej Strategii Rozwoju (LSR) Lokalnej Grupy Działania „Zielone Bieszczady” w ramach Planu Strategicznego dla Wspólnej Polityki Rolnej na lata 2023–2027 dla interwencji I.13.1 LEADER/Rozwój Lokalny Kierowany przez Społeczność (RLKS) – komponent wdrażanie LSR.
Zgodnie z pkt VII.2.1.2 Wytycznej podstawowej w zakresie pomocy finansowej w ramach Planu Strategicznego dla Wspólnej Polityki Rolnej na lata 2023–2027, Samorząd Województwa Podkarpackiego awarię systemu PUE ARiMR uznał za przypadek szczególny i tym samym wyraził zgodę na wydłużenie terminu naboru wniosków nr 2/2025/ZE do dnia 3 października 2025 r
Ponadto prosimy o zgłaszanie błędnego działania systemu wedle poniższej instrukcji oraz dokumentowanie ewentualnych błędów systemu, np. poprzez – screen ekranu obrazujący zaistniały problem.
Poprawna ścieżka zgłaszania błędnego działania systemu:
- głównym kanałem komunikacji w zakresie błędów jest portal: https://pomoc.arimr.gov.pl/secure/Dashboard.jspa instrukcja dostępna na stronie pomoc.arimr.gov.pl
TYLKO w sytuacjach awaryjny jest możliwość zgłoszenia błędu drogą emaliową na arimr_hd@arimr.gov.pl
Każdorazowo prosi się o podawanie w zgłoszeniach:
– loginu użytkownika
– nr sprawy
– bardzo ważne- nr interwencji tj. I.13.1
– screen ekranu obrazujący zaistniały problem, komunikat
Prosimy o zachowanie ciągłości korespondencji w sprawie jednego zgłoszenia tj. jeśli użytkownik raz zgłosił błąd a później chce np. uzupełnić zgłoszenie o dodatkowe informacje lub nie upłynęło 5 dni od zamknięcia głoszenia i chce zgłosić reklamacje powinien to zrobić pod tym samym zgłoszeniem, niedopuszczalne jest zgłaszanie w takich sytuacjach oddzielnego zgłoszenia. W związku z tym preferowaną formą zgłaszania błędów jest portal JIRA i portal pomoc ARiMR. W ten sposób łatwiej komunikować się z wykonawcą poprzez komentarze pod zgłoszeniem. W przypadku konieczności uzupełnienia zgłoszenia przekazanego drogą emailową należy każdorazowo powołać się na nadany wcześniej nr zgłoszenia.